.column-right-outer .widget, .column-left-outer .widget { border-bottom:4px solid #000; padding-bottom:20px; }

2014-02-03

IKAS-KOMUNITATE SAREKO EPA IKASTETXEEN VI. TOPAKETA

Urtarrilaren 29an, Ikas Komunitate proiektuan jarraitzen dugun Euskadiko EPA ikastetxeak elkartu ginen BASTIDA herrian, Arabako Errioxan. Urola-Kostatik   40 bat lagun animatu ginen joaten.
Goizeko saioan, proiektuarekin lotuta dauden jarduerak eta hausnarketak partekatu genituen. Besteak beste, talde elkarreragileen garrantzia azpimarratu zen: "gelaren antolakuntza hau nabarmetzen ari da, ez bakarrik ikasteko eraginkorra delako, baizik eta, eskolako elkarbizitza ere hobetzen laguntzen duelako".
Ondoren, azken urteotan egiten dugun bezala, tertulia literaria saioari ekin genion. Jorratu genuen testua Henrik Ibsenen "Andere etxea" izan zen.  Oso saio aberasgarria suertatu zitzaigun, partaide gehienek horrela azaldu zutelarik.

Jarraian, "Pistas para un modelo de vida sostenible" bideo honen edukia landu genuen. Bertan, ideia desberdinak azaltzen ziren, bizi garen  gizarteari buruzko hausnarketa pertsonala  sortaraziz.
Bazkaltzeko, herriko jatetxean elkartu ginen eta oso tarte goxua izan genuen bizipenak trukatzeko.
Arratsalde partean, turismo bulegoko gidariek herriko historia kontatu ziguten alde zaharrean barrena paseatzen.

Eguna probetxugarria gertatu zitzaigun, bai horixe !
El día 29 de enero tuvo lugar en Labastida el VI Encuentro de Centros de Adultos en Comunidades de Aprendizaje. Esta jornada de encuentro anual favorece el intercambio de experiencias y reflexiones  en relación con la mejora de la respuesta educativa en cada uno de nuestros centros educativos. Cepa Urola Kosta contó con una representación de unas cuarenta personas participantes interesadas e implicadas en esta propuesta de organización alternativa, basada en prácticas cooperativas y solidarias.
La participación y el aprendizaje dialógico son dos grandes principios de las comunidades de aprendizaje que seguimos reivindicando para seguir creciendo en una sociedad, en la que cada  vez necesitamos más la presencia y la ayuda de otras personas. ¿Cómo asegurar el aprendizaje dialógico? Sin duda, a través del trabajo en grupos interactivos, ya que posibilitan la incorporación al aula de personas voluntarias que, en colaboración con la profesora o profesor generan un incremento del rendimiento escolar para todas y todos.
Continuaremos compartiendo nuestras experiencias  y nuestra propuesta de trabajar en CdA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Iritzia